ЗАМОВИТИ БЕЗКОШТОВНУ КОНСУЛЬТАЦIЮ →

Комплаєнс – це комплекс заходів, який проводиться юристами нашої компанії, щодо перевірки контрагента (фізичної або юридичної особи) з метою виявлення потенційних ризиків при налагодженні співпраці з ним або проведенні угод.


Кому потрібна процедура проходження комплаєнс?

Процедура комплаєнс потрібна власникам бізнесу, які хочуть запобігти виникненню порушень, які можуть призвести до збитків та втрат, компаніям, в яких уже виявленні порушення. Також для тих, хто має намір купити в Україні об’єкт нерухомості, та хоче впевнитися у достатній діловій репутації контрагента.

Послуга юристів “ЗУБРЕВ І ПАРТНЕРИ” з комплаєнсу контрагента — юридичної особи включає перевірку:

  • загальних реєстраційних даних такої особи згідно з даними реєстру;
  • податкову інформацію;
  • судову практику;
  • наявність нерухомості/автотранспортних засобів;
  • ліцензії та дозволи;
  • фінансовий стан компанії шляхом аналізу фінансових звітів;
  • платоспроможність юридичної особи (наявність статусу банкрута або перебування на етапі санації);
  • пов’язаних юридичних та фізичних осіб;
  • санкції та обмеження у здійсненні господарської діяльності.

В результаті послуги Ви отримаєте — деталізований консультаційний висновок, який включатиме в себе всю інформацію, яка була об’єктом перевірки.

Послуга юристів “ЗУБРЕВ І ПАРТНЕРИ” з комплаєнсу контрагента — фізичної особи включає перевірку:

  • наявності інформації в ЗМІ, яка підриває ділову репутацію такої особи;
  • пов’язаних юридичних та фізичних осіб;
  • наявності зв’язку з публічними особами;
  • судові справи;
  • платоспроможність фізичної особи (наявність відкритих виконавчих проваджень, визнання фізичної особи банкрутом);
  • наявність нерухомості/автотранспортних засобів;

В результаті надання послуги ви отримаєте досьє на фізичну особу з аналізом інформації, що перевірялася, з посиланням на всі офіційні ресурси та реєстри.


Як почати співпрацю?

Для початку співпраці та проведення комплаєнсу потрібно укласти договір про надання правової допомоги з нашим адвокатським об’єднанням.

В договорі сторони погоджують умови щодо вартості робіт та надання послуг, передбачають умови щодо відповідальності та враховують інші положення, які важливі як для клієнта, так і для об’єднання.

Також наше адвокатське об’єднання спеціалізується на впровадженні AML/ KYC політик.

Фахівці нашої компанії допоможуть Вам:

  • Розробити політики KYC/AML;
  • Проаналізувати ризики для бізнесу;
  • Перевірити клієнтів на дотримання вимог законодавства.

KYC  — Know Your Client (знай свого клієнта). Це правила перевірки клієнтів, які користуються послугами фінансових організацій.

Суть KYC полягає у здійсненні трьох дій стосовно клієнта:

  • Ідентифікація.

Ми ідентифікуємо особу клієнта шляхом перевірки паспортних та реєстраційних даних, даних про його місце проживання. Клієнт проходить скринінг у реєстрах та базах даних.

  • Законність.

Ми з’ясовуємо, на яких підставах здійснюється операція, підтверджуємо джерело доходів клієнта.

  • Управління ризиками.

Ми проводимо оцінку ризиків, що пов’язані з діями клієнта, такими як відмивання грошей чи фінансування тероризму. Установлюємо фільтри на тип та кількість транзакцій для конкретних клієнтів.

KYC проводиться шляхом заповнення клієнтом бланку заяви, до якої зазвичай внесено питання, що стосуються КУС. Але вони можуть бути в окремій анкеті. Потім компанія обробляє цю інформацію, підтверджує або відмовляє у співпраці.

KYC — звичайна практика для фінансових організацій, бухгалтерських, юридичних, букмекерських контор. З її допомогою учасники фінансових ринків протидіють шахрайству, розкраданню, відмиванню грошей та фінансуванню незаконних операцій.

AML — Anti-Money Laundering (протидія відмиванню грошей). Це комплекс заходів, які направлені на відвернення випадків користування фінансовою системою країни або фінансовою організацією задля легалізації коштів, отриманих злочинним шляхом, чи фінансування тероризму.


Під час перевірки, ми вивчаємо джерела великих обсягів грошей, і шляхи, якими ці гроші потрапили до клієнта. Використовуємо усі можливі засоби контролю для виявлення та моніторингу діяльності з відмивання грошей. У рамках проведення перевірки, ми можемо запросити у клієнта більш детальну інформацію, якщо виявимо підозрілу діяльність. Наприклад, документи, що підтверджують походження коштів.

До елементів, що підлягають оцінці, належить також тип клієнта, послуга чи продукт, який використовує клієнт. Наприклад, існує низка клієнтів, які у багатьох країнах автоматично підлягатимуть підвищеному аудиту, зокрема казино, політики, фінансові компанії, неприбуткові організації.

Цей підхід застосовується і до громадян країн, на які накладені санкції, або з підвищеним рівнем корупції, наркоторгівлі, тероризму. Продуктами та послугами, що підлягають особливій перевірці, є, зокрема, послуги приватного банкінгу, операції з цінними паперами, готівкові та анонімні транзакції, операції у сфері гемблінгу.


Чим відрізняється KYC від AML?

KYC та AML часто використовуються разом. Обидві процедури є інструментами у комплексі заходів, що направлені на протидію відмиванню грошей.

Завдання AML у широкому сенсі — це контроль над рахунками клієнтів і виявлення підозрілих транзакцій. А KYC передбачає, що компанія повинна ідентифікувати та встановити особу контрагента, перш ніж проводити транзакцію, переконатися, що платіж не буде пов’язаний з відмиванням грошей, фінансуванням тероризму чи ухиленням від сплати податків.

Навіщо компанії потрібна політика KYC/AML?

  • Зрозуміти суть діяльності контрагента та ідентифікувати його;
  • Визначити шляхи співпраці з контрагентом;
  • Проаналізувати ризики залучення клієнта до протиправної діяльності;
  • Відстежити незвичайні клієнтські транзакції;
  • Забезпечити дотримання вимог законодавства.

Якщо вам потрібно перевірити контрагента на надійність перед встановленням ділових відносин та розробити політики KYC/AML, звертайтеся до нас!

НАПИШІТЬ НАМ